Samen gezellig naar de film met de gasten van de Zonnebloem afd. Terra Mosa

Afdeling TERRA MOSA  (Stevensweert, Ohé en Laak, Maasbracht, Linne)

Maandag 26 augustus 2024. Wij nodigen onze gasten uit voor een bezoek aan de bioscoop te Echt waar we samen gaan kijken naar de Nederlandse film “Neem me mee”. Zes zeventigplussers die elkaar niet kennen beleven samen een avontuurlijke busreis naar Zuid-Frankrijk en maken ondertussen een onverwachte omweg naar vriendschap. Op een mooie maar ook humoristische wijze zien we waar de zes reisgenoten mee te maken krijgen.
Regisseur: Wil Koopmans. Spelers zijn onder andere: Jeroen Krabbé, Kees Hulst, Olga Zuiderhoek, Geert de Jong en Renée Soutendijk.

Een heerlijke filmmiddag met snacks en drankjes alleen voor onze afdeling Terra Mosa in de Royal Service Bioscoop,  Peijerstraat 47, 6101 GA Echt.
Wij starten om 14.00 uur en worden ontvangen met koffie in de filmzaal die deze middag alleen voor onze vereniging bestemd is. In de pauze wordt een drankje met snacks geserveerd.

Maandagmiddag:            26 augustus2024

Aanvang / Einde:            14.00 uur  tot  17.00 uur. Inloop vanaf  13.30 uur.

Locatie:                           Royal Service Bioscoop, Peijerstraat 47, 6101 GA Echt.

Eigen bijdrage:                € 7,50.  Deze bijdrage kunt u aan uw vrijwilliger betalen.

Zijn er vragen / problemen bespreek deze dan met uw vrijwilliger.

Nationale Vereniging de Zonnebloem
De Zonnebloem verrijkt de levens van ruim 90.000 mensen met een lichamelijke beperking. Al precies 75 jaar maakt de Vereniging bezoeken aan huis, dagjes uit en aangepaste vakanties mogelijk. Bijna 30.000 vrijwilligers zijn actief in vrijwel iedere wijk, dorp en stad in Nederland. De Vereniging streeft naar een samenleving waaraan mensen met een lichamelijke beperking zorgeloos en vanzelfsprekend kunnen deelnemen. De Zonnebloem zegt niet voor niets: ‘Er kan zoveel meer dan je denkt’.