ZijActief organiseert elk jaar een filmavond. Houdt u ook van films kijken?

ZijActief Stevensweert

.ZijActief organiseert elk jaar een filmavond. Houdt u ook van films kijken? Kom dan naar het trefcentrum in Stevensweert.
Wij draaien voor u de film “Finding your feet” (komedie/drama), met onder meer Imelda Staunton, Celia Imrie en Timothy Spall.

Hier een korte omschrijving van film:
Lady Sandra Abbot staat op de vooravond van haar pensioen. Ze ontdekt op een feestje dat haar man na veertig jaar huwelijk een verhouding heeft met haar beste vriendin. Ze gaat weg bij hem en zoekt onderdak bij haar oudere zus. Die woont in een verpauperde woning in de binnenstad. Sandra verschilt totaal van haar uitgesproken vrijzinnige zus die vaak dates heeft. Dat blijkt precies wat Sandra ook nodig heeft.

U bent van harte welkom:
Wanneer: dinsdagavond 3 september 2024, aanvang 19.30 uur
inloop vanaf 19.00 uur
Waar: MFC, Jan van Steffeswertplein 2 te Stevensweert
Deelname: gratis voor leden, € 4,50 voor niet leden (inclusief drankjes).
Wenst u meer informatie, stuur een mail naar: zijactiefstevensweert@outlook.com of bel naar 06810 775 04