Na geslaagde versie van “Proef Maasbracht”, is het dit jaar de tijd voor: Proef Stevensweert!

Hallo allemaal,

Enkele weken geleden heb ik een e-mail gestuurd voor Proef Stevensweert.
Wij hebben wat meer informatie van jullie nodig om de volgende stappen te kunnen zetten in de voorbereiding.
Kunnen jullie dit online vragenformulier invullen? Dan hebben we wat meer informatie over hoe jullie het voor jullie zien.
Alvast bedankt.
Je klikt op de link hieronder in de mail en dan vul je de vragen in. Vervolgens klik je rechtsboven in het online formulier op verzenden. https://forms.gle/mnKmCDckNeVwkwsk7

We blijven in contact met jullie.
Met vriendelijke groet,
Kelly Pollaert-Vergoossen

Na geslaagde versies van Proef Maasbracht en Proef Heel, is het dit jaar tijd voor: Proef Stevensweert!

Middels deze mail willen we graag bij jullie ophalen hoe jullie deelname aan “Proef Stevensweert” eruit
zou kunnen komen te zien.
Proef Stevensweert wordt een middag waarbij inwoners kunnen ‘proeven’ en ‘beleven’ wat het dorp Stevensweert allemaal te bieden heeft. Denk hierbij aan lokale verenigingen, stichtingen en organisaties. Ook wordt gekeken wat lokale ondernemers hierin kunnen betekenen.
Via onderstaande link kunnen jullie een impressie krijgen van een voorgaande editie in Maasbracht.

Momenteel geven we samen met enkele lokale organisaties vorm aan de voorbereidingen.
Graag nemen we jullie daar ook in mee.
Wat: Proef Stevensweert; een middag waarbij de inwoners kunnen proeven en beleven wat Stevensweert te bieden heeft. Lokale verenigingen, ondernemers en organisaties krijgen hierbij de kans om zich te laten zien.

Wanneer: Zondag 29 september 2024 van 14:00-17:00 uur (opbouwen vanaf 13.00 uur)

Waar: In en rondom de dorpskern van Stevensweert

We zouden het ontzettend fijn vinden wanneer jullie willen aansluiten. Een mooie kans om de
inwoners te laten zien wat jullie te bieden hebben. Er zijn geen kosten aan verbonden. Denk aan het bemensen van een informatietafel waar inwoners informatie krijgen over jullie vereniging/stichting/onderneming, een demonstratie van jullie activiteit (muziekoptreden, workshop, presentatie) of op een andere wijze.

Graag horen wij of jullie vereniging aan “Proef Stevensweert” wilt deelnemen.

Laat ons vóór 1 juni 2024 weten of jullie erbij zijn en in welke vorm. Het is geen probleem als jullie
nog niet precies weten hoe jullie willen deelnemen, dat mag later doorgegeven worden, maar dan
weten we in elk geval dat jullie erbij willen zijn. Dan kunnen we als organisatie alvast aan de slag!
Wij denken als organisatie graag met jullie mee. We hopen er met iedereen een fantastische, informatieve én gezellige middag van te maken voor Stevensweert. Zijn jullie erbij? Laat ons dit dan weten door te reageren op deze mail.
Alvast bedankt.
Namens de organisatie van Proef Stevensweert, lokale verenigingen en Team Wel.kom Maasgouw
Meer weten of vragen? Bel met Jeroen Ruijters 06-14890248 of mail naar j.ruijters@welkom.nu.