Beste inwoners van Stevensweert,

Onder het motto  Ontmoet nieuwe mensen, deel je ideeën, jouw stem maakt het verschil, samen zijn we Stevensweert !nodigen wij jullie van harte uit om deel te nemen aan de inwonersbijeenkomst 2024.
Tijdens deze bijeenkomst willen we graag met jullie in gesprek over wat er leeft onder onze inwoners
en waarmee we als Dorpsraad een bijdrage kunnen leveren om de leefbaarheid te stimuleren.
Ook willen we dan graag vertellen waarmee we het afgelopen jaar actief zijn geweest.

We realiseren ons dat het dorp snel verandert; blijkbaar erg attractief is voor buitenstaanders en er meer en meer nieuwe inwoners
komen wonen in ons prachtige dorp. Deze mensen willen we ook graag bereiken en betrekken in onze samenleving en zijn daarom ook van harte welkom.
Onze verenigingen en stichtingen die het cement van onze samenleving vormen, kunnen dan uiteraard niet ontbreken en hopen we ook te verwelkomen. Wellicht dat er dan al synergie ontstaat met nieuwe inwoners…
Als professionele organisatie op gebied van leefbaarheid en participatie in de samenleving zal Wel.kom een woordje doen over hun activiteiten.
Met zo’n gevarieerd deelnemersveld hopen we op een interactieve happening en veel met elkaar te gaan delen en te kunnen ophalen.
Een beetje spannend gaan we het ook maken met een quiz onder de deelnemers.
De inhoud is nog een verrassing, maar voor de winnaar staat er een prijsje te wachten.

Kortom we hebben genoeg interessante onderwerpen op het programma die een deelname lonend maken.

De bijeenkomst vindt plaats op donderdag 27 Juni ‘Int Brookx’ , inloop is vanaf 19.00 uur.
De aanvang is om 19.30 uur en het zal naar verwachting tot 21.15 uur duren.

Wij hopen op een grote opkomst.
Met een hartelijke groet
Peter Kruitz